A Jardinette Kertvendéglő házirendje
A Jardinette Kertvendéglő és az őt üzemeltető La Quinta Gastro Kft (továbbiakban: Szolgáltató) a jelen Házirendben foglaltak szerint biztosítja a vendégek, szerződéses partnerek (továbbiakban: Ügyfél, Vendég) kulturált étkezését, kikapcsolódását és biztonságát, valamint a vendéglő berendezéseinek, felszereléseinek megfelelő megóvását.
Az étterem magánterület, ahol a tulajdonos/üzemeltető jogosult a szolgáltatásait saját maga által megszabott feltételekhez kötni. Alapvető elvárás a kulturált viselkedés az étteremben és a kapcsolódó területeken (pl. parkoló és az éttermet határoló közterület, utca).
A Házirendben foglaltakat minden Jardinette Kertvendéglőbe látogató vendég köteles elfogadni és betartani. A vendéglő területére való belépéssel az Ügyfél a Házirendet magára nézve kötelezőnek ismeri el.
Vendégtér használata
A Jardinette vendégterei (beleértve a mosdókat is) kizárólag rendeltetésszerűen használhatóak. Az Ügyfél köteles betartani a hatályos jogszabályi előírásokat és a Házirend szabályait.
Nyitvatartás
A Jardinette Kertvendéglő
(Nyári nyitvatartás 🙂 keddtől szombatig 12:00 és 23:00 óra között, vasárnap 12:00 és 20:00 óra között tart nyitva.
(Téli nyitvatartása 🙂 keddtől szombatig 12:00 és 22:00 óra között, vasárnap 12:00 és 18:00 óra között tart nyitva.
A vendégek – egyéb egyeztetés nélkül – csak nyitvatartási idő alatt tartózkodhatnak az étterem területén. Rendezvények esetén a rendezvény vendégei számára az ajánlat adás során egyeztetett nyitva tartás érvényes. A nyitvatartási idő lejártakor a vendégek kötelesek az étterem területét elhagyni. A Szolgáltató fenntartja a változtatás jogát, a legfrissebb információkért kérjük, látogassák meg weboldalunkat.
Házirend betartatása
A Házirend betartatását és ellenőrzését a Szolgáltató és alkalmazottai végzik. A Házirend megsértése esetén a Szolgáltató alkalmazottai megtagadhatják az ügyfelek kiszolgálását, és kezdeményezhetik a szabálysértő területről való kivezetését vagy kitiltását.
Tiltott tevékenységek a Jardinette területén
– Mindenfajta jogellenes, kulturált együttélési normákat sértő, mások emberi méltóságát és jogait sértő magatartás.
– Másokat zavaró, erős zajjal, szaggal vagy egyéb környezeti ártalommal járó tevékenység.
– Nyílt láng használata vagy tűzveszélyes tevékenység.
– Drogok, tiltott szerek fogyasztása vagy ezekkel való visszaélés.
– Szúró- és vágóeszköz, fegyver, pirotechnikai eszközök vagy más veszélyes tárgyak behozatala.
– Kereskedelmi tevékenység, reklám vagy propaganda anyagok elhelyezése a Szolgáltató engedélye nélkül.
– Bármilyen szerencsejáték.
Étel- és italfogyasztás
A Jardinette területén kizárólag a helyben vásárolt ételek és italok fogyasztása engedélyezett. Külső vendéglátóipari termék bevitele csak a Szolgáltató előzetes engedélyével történhet, betartva a hatályos intézkedések szabályait.
Tűz- és bombariadó
Tűz- és bombariadó, egyéb rendkívüli esemény bekövetkeztekor követni kell az étterem dolgozóinak utasításait.
Felelősségvállalás
A Szolgáltató nem vállal felelősséget az Ügyfél vagyontárgyaiért. Az Ügyfél vállalja a felelősséget minden olyan kárért, amelyet ő vagy vendégei a Szolgáltató tulajdonában álló eszközökben vagy berendezésekben, illetve más vendég tulajdonában okoznak. Kérjük, vegyék figyelembe, hogy éttermünk dolgozói pénzváltásra nem jogosultak.
Kép- és hangfelvétel
Az Ügyfél elfogadja, hogy a Jardinette Kertvendéglő területén kép- és hangfelvétel készülhet. Az Ügyfél nem támaszthat igényt a felvételekkel kapcsolatban sem a Szolgáltatóval, sem más felhasználóval szemben.
Háziállatok
A Jardinette állatbarát étterem, ahol szívesen látjuk négylábú vendégeinket is. A többi vendégtől kérjük, hogy legyenek megértéssel az állatok jelenléte iránt, és fogadják el, hogy éttermünk területén időnként kisállatok is tartózkodhatnak. A háziállatok gazdái kötelesek az étterem területén is a hatályos jogszabályokat az állatokat illetően betartani.
Magatartás
Minden vendég köteles tartózkodni a mások jogait sértő magatartástól. Tiszteletben kell tartani mások vallási, politikai, nemi és etnikai hovatartozását.
Csoportos foglalások
10 főnél nagyobb társaságok esetén kérjük, hogy az étkezési igényeket és a választott menüt előre egyeztessék velünk. A csoportos eseményekhez tartozó menüt és különleges igényeket legkésőbb egy héttel a rendezvény előtt adják le. Amennyiben a rendezvény után megmaradt ételt haza szeretnék vinni, ezt kérjük, előzetesen egyeztessék a Teremfőnökkel.
Foglaló
Előre megrendelt menük esetén a Szolgáltató a megrendelés biztosítékaként foglaló fizetését kéri az Ügyféltől. Amennyiben az Ügyfél a foglaló megfizetését követően mondja vissza a foglalást, a foglaló összege nem kerül visszatérítésre.
Zajszint
Zenés-táncos rendezvények esetén előzetes hangpróba szükséges a Szolgáltató kijelölt alkalmazottjának jelenlétében. A rendezvények során maximum 85 dB zajszint engedélyezett, és 22 óra után minden ajtót és ablakot csukva kell tartani. A Szolgáltató fenntartja a jogot a hangerő csökkentésére, ha a zajszint túlzottnak bizonyul. Amennyiben az Ügyfél nem működik együtt, a Szolgáltató jogosult a rendezvény megszakítására. Az étterem területén mélynyomó használata nem megengedett! Az utcán mérhető zajszint 6:00-22:00 között 40 dB, 22:00-6:00 között 30 dB lehet a hatályos rendelkezés szerint.
Hulladékkezelés és tisztaság
A Jardinette Kertvendéglő területén a szemetelés szigorúan tilos. Kérjük vendégeinket, hogy tiszteljék az étterem és kertünk tisztaságát, és a hulladékot kizárólag a kihelyezett szeméttárolókba helyezzék el.
Rendezvények vagy egyéb események alkalmával az ügyfél vagy az általa megbízott szerződött fél kötelessége a rendezvény során keletkezett hulladékok (pl. dekorációs anyagok, virágok, egyéb eszközök) elszállítása.
Az esemény lezárultával az ügyfél köteles a rendezvény során felhasznált dekorációkat, virágokat és egyéb eszközöket azonnal eltávolítani és elszállítani, biztosítva ezzel az étterem területének eredeti állapotát.
A hulladék és egyéb szennyeződések eltávolításának elmulasztása esetén a Jardinette Kertvendéglő fenntartja a jogot, hogy az elszállítás költségeit utólagosan az ügyfélre hárítsa.
A Házirend szabályainak betartását az egész személyzet ellenőrzi.
Köszönjük Vendégeinknek, hogy a házirend betartásával hozzájárulnak ahhoz, hogy az éttermünkben eltöltött idő mindenki számára kellemes élmény legyen!